mentoring online
Sesiuni private de mentoring, in formula 1 la 1 sau maxim 3 participanti. Sesiunile de mentoring sunt create pentru a raspunde intrebarilor punctuale ale fiecarui participant.
mentoring in persoana
Sesiuni private de mentoring 1 la 1 in studio. Mini sesiune foto de portret business inclusa. Sesiunile de mentoring sunt create pentru a raspunde intrebarilor tale.
construire portofoliu
Asistenta si coaching in studio pentru a-ti construi portofoliul de portret si boudoir. Include: model, machiaj si coafura si masa de pranz.
Testimoniale
Despre Alina
DE CE AM CREAT SESIUNILE DE MENTORING
Mi-am dat seama ca pot schimba vieti si vreau sa-ti ofer si tie aceasta putere.
Numele meu este Alina Botica si sunt fotograf de 10 ani de zile. Ultimii ani i-am petrecut cladind increderea clientelor mele. Le-am ajutat sa-si (re)gaseasca frumusetea si increderea in ele, sa paseasca mai drepte, sa indrazneasca mai mult, sa zambeasca mai des. Am creat o experienta terapeutica pentru ele.
Vreau sa extind aceasta experienta si catre fotografi, ajutandu-i sa construiasca un business puternic, un brand autentic si sa-si creasca veniturile.
Sa-mi construiesc business-ul a fost o experienta care m-a transformat. Mi-a dat voie sa ma descopar, sa invat, sa infloresc odata cu afacerea mea. Vreau sa iti ofer si tie aceasta experienta.
Sa educ a fost una dintre pasiunile mele in ultimii ani si abia astept sa ne vedem la sesiunea ta de mentoring.
Putem sa vorbim despre: preturi, posing, lumina, editare, marketing, relatia cu clientii, workflow, portofoliu.
CUI SE ADRESEAZA ACESTE SESIUNI DE MENTORING
“Sunt un fotograf incepator si vrea sa-mi gasesc stilul”
“Vreau sa imi construiesc portofoliul si am nevoie de ghidare.”
“Vreau sa invat cum sa-mi structurez lista de preturi astfel incat sa am o afacere profitabila.”
“Sunt un fotograf cu experienta si vreau sa introduc fotografia de portret si boudoir in afacerea mea.”
“Vreau sa invat sa editez cat mai eficient astfel incat sa obtin cele mai faine portrete cu aspect realist.”
“Vreau sa invat sa comunic eficient cu clientii si sa optimizez procesul prin care acestia trec.”